Nowe produkty w ofercie HOT DEALS!
WalutaPLNDostawaPolskaJęzykGunfire PolskaGunfire in EnglishGunfire en FranceGunfire en EspañaGunfire ​​in NederlandGunfire in Czech

Tanie zwroty Paczkomat InPost

Korzyści jakie odnosisz dzięki narzędziu do zwrotów w naszym sklepie:

  • Łatwo

    Dodawanie zwrotu zostało sprowadzone do sześciu prostych kroków stanowiących kreator zwrotu. Kreator automatycznie wygeneruje dla Ciebie kod, który musisz jedynie wpisać w urządzeniu Paczkomat. Dzięki temu nie tracisz czasu na drukowanie i wypełnianie zbędnych dokumentów!

  • Szybko i bezproblemowo

    Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu.

  • Wygodnie

    Dokument zwrotu wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnej placówce InPost.

  • Bezpiecznie

    Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone. W razie konieczności skorzystania z ubezpieczenia zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Dokonaj zwrotu w 3 prostych krokach!

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami InPost kupujesz bez stresu i obaw!

1 Wydrukuj formularz Wygeneruj dokumenty zwrotu lub reklamacji, a następnie wydrukuj je i uzupełnij.
2 Wyślij paczkę Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu i dobrze go zaklej.
3 Zwrot pieniędzy Otrzymasz zwrot pieniędzy do 14 dni od otrzymania przez nas zwrotu.

Jak nadać paczkę? To proste!

  • Zarejestruj swój zwrot lub reklamację. Jak to zrobić dowiesz się tutaj.

  • Wydrukuj i uzupełnij wszelkie potrzebne dokumenty.

  • Przygotuj paczkę* do wysyłki. W przypadku reklamacji pamiętaj o umieszczeniu w niej dokumentu reklamacji lub kartki z danymi kupującego, opisem problemu i informacją o oczekiwanym rozwiązaniu.

  • Pamiętaj o naniesieniu kodu nadania zwrotu na paczce.

  • Udaj się do dowolnego urządzenia Paczkomat Inpost w Polsce - w każdym z nich możesz samodzielnie nadać przesyłkę zwrotną z naszego sklepu. Wszystkie urządzenia Paczkomat Inpost czynne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  • Na ekranie urządzenia wybierz opcję “Nadaj paczkę”, a następnie “Mam kod zwrotu”. W odpowiednim polu wpisz 10-cyfrowy kod, który otrzymałeś po zarejestrowaniu zwrotu/reklamacji.**

  • Następnie wybierz gabaryt swojej paczki. Maksymalne wymiary najmniejszej przesyłki to 8 x 38 x 64 cm. Średnia paczka nie może przekroczyć wymiarów 19 x 38 x 64 cm. Dla dużej przesyłki maksymalne wymiary wynoszą 41 x 38 x 64 cm.

  • Włóż przesyłkę do skrytki i nadaj paczkę.

  • Zwrot pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, zostanie dokonany w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanych produktów lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu ich odesłania.

* Pamiętaj, aby paczka nie przekraczała maksymalnego rozmiaru dla urządzenia Paczkomat Inpost: 41 x 38 x 64 cm

** W przypadku zgłoszenia reklamacji 10-cyfrowy kod otrzymasz po zmianie statusu reklamacji na "Potwierdzona przez obsługę sklepu"



Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.

Opcja automatycznego wygenerowania kodu zwrotu dostępna jest wyłącznie dla zalogowanych Klientów. Jeśli nie posiadasz konta w naszym sklepie, a chciałbyś skorzystać ze zwrotu Inpost skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pomocą formularza kontaktowego.
pixel